Na meer dan een jaar ‘gedoe’ met mijn menstruatie ben ik bij de gynaecoloog beland. Hij heeft mij een spuit 11,25 lucrin voorgeschreven zodat ik voor 3 maanden in de overgang ga. Deels om even bij te komen, deels om te kijken wat er met de pijnen gebeurd. Heeft iemand ervaring hier mee? Ik ben erg benieuwd of het hielp en of er (ernstige) bijwerkingen zijn.
Vriendin van mij heeft dit jaren gebruikt vanwege de endometriose,maar zij heeft nu nog steeds last van de bijwerkingen. Ze is nu endometriose coach, ik kan je haar website echt aanraden,staat alles over lucrin,en je kan haar alles vragen.
Ik heb dit een keer of 6/7 gehad voor 3 maanden wegens pijn door endometriose om het rustig te houden. Ik had lichte overgangsklachten. Wel wat prikkelbaar en soms wat opvliegers maar ik was zo blij dat ik 3 maanden kon leven zonder pijn en menstruatiepijn dat ik het meer dan waard vond.
Iedereen reageert er natuurlijk anders op, hopelijk bij jou ook goed.
Reageer op dit topic
Maak een Babybytes account om zelf topics te openen in V&A
reacties (2) Verversen