Echo is gemaakt met 13+1. In de nub groep op facebook geen reacties gehad. Wie weet is het niet zichtbaar hoor maar ben toch benieuwd wat jullie gokken! Er is ook een echo waar het dijbeentje wordt gemeten en ik lijk daar 2 witte streepjes te zien (meisje?). Maar misschien zie ik het verkeerd.
Ik denk bij potty shot een jongen te zien maar wellicht zie ik het niet goed. De 3 streepjes die je bedoeld, zie ik er niet in. Spannend, wil je het geslacht weten?
Ja ik twijfel ook! Ik zie als je inzoomt 2 witte lijntjes. Die had mijn dochter ook op deze manier, vandaar de verwarring misschien. Ik heb volgende week de geslachtsecho maar kon het toch niet laten om nog even een paar dagen te speculeren haha
Reageer op dit topic
Maak een Babybytes account om zelf topics te openen in Geslacht van je baby
reacties (7) Verversen