Echo is gemaakt met 13+1.
In de nub groep op facebook geen reacties gehad. Wie weet is het niet zichtbaar hoor maar ben toch benieuwd wat jullie gokken!
Er is ook een echo waar het dijbeentje wordt gemeten en ik lijk daar 2 witte streepjes te zien (meisje?). Maar misschien zie ik het verkeerd.

Reageer op dit topic

Maak een Babybytes account om zelf topics te openen in Geslacht van je baby


reacties (7)    Verversen


  • Mama-van-7-wondertjes

    Meisje

  • Dolledagen

    Meisje

  • Ja19

    Ik gok een jongen. Nog even afwachten!

  • E87

    Meisje!

    Ik had met 13 weken echt al een ander beeld bij een jongen :)

  • rob_inn

    Ja? Zag je dat geheel goed? Mij is gezegd dat schaamlippen wit kleuren en de balletjes donker/zwart. Had jij dat op de echo ook?

  • mammavaneenmeisje

    Ik denk bij potty shot een jongen te zien maar wellicht zie ik het niet goed. De 3 streepjes die je bedoeld, zie ik er niet in. Spannend, wil je het geslacht weten?

  • rob_inn

    Ja ik twijfel ook! Ik zie als je inzoomt 2 witte lijntjes. Die had mijn dochter ook op deze manier, vandaar de verwarring misschien. Ik heb volgende week de geslachtsecho maar kon het toch niet laten om nog even een paar dagen te speculeren haha

Populaire blogs

Babynamen zoeken

Jongensnamen | Meisjesnamen | Babynamen top 50