Waterpokken

Mijn meisje van 6 zit onder de waterpokken wat sneu met dit weer.
Zet haar elke keer maar in bad met zemelen insmeren laten drogen.lijkt wel goed voor huid
droogt wel goed in.
Mijn Dochter van 11 heeft ze nog niet gehad althans kan zomaar zijn dat het ongemerkt is gebleven alleen ga ik daar niet van uit
Ze is amper ziek gezin meerdere keren corona gehad zei niet of andere griepvirussen.
Mocht ze nu geen waterpokken krijgen dan ga ik maar eens in overleg met de huisarts.
Kleine mini van 3 heeft ze nog niet ga daar wel van uit dat het ook gaat komen ook dan weer heel sneu.
Hopelijk is het gauw achter de rug.

Hou het een beetje bij de blogjes
Vorige week zat ik met mijn oudste Mijn zoon,en ik zat beetje op bb de hele oude blogjes te lezen
Hoe het toen was of wat we hadden gedaan.
Nou hij vond het echt mooi om dat op die manier te horen of hoe ik toen dacht.Ik een beetje emotioneel.







35 x gelezen, 0

reacties (0)