heyy meiden, hier ben ik weer
ik heb een paar uur geleden mijn eerste echo gehad, het was echt spannend !! Toen we eraan kwamen moesten ik en mijn vriend een paar papieren invullen. vervolgens erna kreeg ik mijn echo.. en blijkbaar ben ik dus 7 weken eigenlijk.. (rekenen was nooit mn sterkste vak lol) op de monitor kreeg je een klein boontje te zien, dat is mijn kindje!! het voelt allemaal zo eng aan maar ook leuk tegelijk. ik denk dat ik het moed heb om mijn ouders het eindelijk te vertellen :)
groetjes uit londen van ari <3
reacties (0)