Ik vind die z ertussen een beetje verdwaald.
Maar ik denk dat je daarmee duidelijk wult maken dat het djehz mee moet zijn en niet jas mee of jes mee. Toch vind ik jasmay veel leuker staan. Maar nog leuker vind ik lady godzilla haar idee.
Jess-mae ik vind -mae altijd iets chique's en meisjes achtig hebben.
Kindje uit mijn zoontje zijn klas heet anna-mae
Zo leuk. Succes
Jessmay, Jazzmae streepjes er nog tussen of zo? haha jeetje volgensmij kan je deze naam echt op veel verschillende wijzen schrijven. Wel een erg mooie naam trouwens!
Ik zou het schrijven zoals je het zelf al schrijft. Niet de lastig maken. Sommige hebben hele simpele namen maar wordt het zo lastig geschreven dat ik denk, waarom?! Dus Jazmay is goed toch?
Reageer op dit topic
Maak een Babybytes account om zelf topics te openen in V&A
reacties (10) Verversen