Hoi, wij vinden jazmay een leuke naam maar zitten een beetje met de schrijfwijze..
Hebben jullie opties over de schrijfwijze ?

Alvast bedankt. X

Reageer op dit topic

Maak een Babybytes account om zelf topics te openen in V&A


reacties (10)    Verversen


  • droomboom

    Als je Djezmee wil: Jazmay

    Als je Jessmee wil: Jesmée

  • Name It

    Jazz Mae

  • 6e-wonder

    Jazz-Mae

  • ~luna

    Ik zou dan voor Jazzmay gaan.

  • wandaapje

    Ik vind die z ertussen een beetje verdwaald.
    Maar ik denk dat je daarmee duidelijk wult maken dat het djehz mee moet zijn en niet jas mee of jes mee. Toch vind ik jasmay veel leuker staan. Maar nog leuker vind ik lady godzilla haar idee.

    Jess-mae ik vind -mae altijd iets chique's en meisjes achtig hebben.
    Kindje uit mijn zoontje zijn klas heet anna-mae
    Zo leuk. Succes

  • Jabeni

    Ik zou zelf Jesmay doen!

  • Lovely_me

    Het kan ook nog met een Y.

  • Chady92

    Jazmay, zoals je het zelf al schrijft.

  • nona-kecil

    Jessmay, Jazzmae streepjes er nog tussen of zo? haha jeetje volgensmij kan je deze naam echt op veel verschillende wijzen schrijven. Wel een erg mooie naam trouwens!

  • yeemskie

    Ik zou het schrijven zoals je het zelf al schrijft. Niet de lastig maken. Sommige hebben hele simpele namen maar wordt het zo lastig geschreven dat ik denk, waarom?! Dus Jazmay is goed toch?

Populaire blogs

Babynamen zoeken

Jongensnamen | Meisjesnamen | Babynamen top 50