Via ovulatie testen de 4e mijn piek gevonden. De 6e dus de ovulatie. Hoopte dat As donderdag de menstruatie zou uitblijven, blijkt hij vandaag te zijn doorgebroken. Veel eerder als ik had verwacht. Hoopte met de testen ook meer zicht te krijgen op mijn cyclus, maar dat dus ook niet. Iemand hier ervaring mee?
(Kon niet meer onder het bericht reageren, dus even hier)
Dankje.. Ik gun het niemand. Denk niet dat ik ooit een moeilijkere beslissing heb moeten maken dan toen. We zullen haar nooit vergeten.. Laten we nu vooral uitgaan van een positieve toekomst.
Ik precies hetzelfde.. Had op 3e mijn piek gevonden, dus uiterlijk 5e ovulatie. Toen de 15e ongesteld geworden.. zou ook pas vandaag of gister. Blijkbaar een kortere luteale fase... stom he? Aankomende keer maar weer opnieuw bijhouden... :(
Ja had het echt niet verwacht. Maar aan de andere kant fijn dat, als ik dan toch ongesteld moet worden, het een aantal dagen eerder is. Des te eerder begint de volgende ronde weer. Ik ben mw ongeduld.. 😇
Haha, zo had ik het nog niet eens bekeken! Maar je hebt gelijk. Vind het wel lastig, dan ga je voor een november kindje. Alleen hebben we dan al veel verjaardagen, net als in december (wat nu al een heftig iets is naast alle feestdagen...) dus ik vind het daarom wel extra jammer dat het voor oktober niet gelukt is :P Betreft ongeduld kan ik je de hand schudden, haha.
Haha, zo had ik het nog niet eens bekeken! Maar je hebt gelijk. Vind het wel lastig, dan ga je voor een november kindje. Alleen hebben we dan al veel verjaardagen, net als in december (wat nu al een heftig iets is naast alle feestdagen...) dus ik vind het daarom wel extra jammer dat het voor oktober niet gelukt is :P Betreft ongeduld kan ik je de hand schudden, haha.
Ja dat vond ik zelf ook wat minder idd. Aangezien we zowel kerst als de 5e vieren met kado's. Dan nog verjaardag erbij. Alles zo dicht op elkaar. We waren in december aangeteld, maar helaas een vroege miskraam geworden. Wilde graag weer een zomerkindje. Maargoed. We zullen zien wat voor ons is weggelegd. 😊
Ja precies.. dat is nogal veel feest bij elkaar. Zit je elk weekend met dezelfde familie aan tafel, elke keer een ander feestje :P maar goed.. als het in november komt, dan komt het in november ;) Denk alleen dat we de poging van december dan even overslaan. Ik was aankomende mei uitgerekend. Helaas met 13,5 weken moeten besluiten de zwangerschap te stoppen... afscheid nemen van ons spartelende kindje op de echo. Het was een ware hel..
Kan zijn dat je luteale fase veel korter is dan 14 dagen. Ik weet niet of 10 dagen te kort is om te kunnen innestelen. In ieder geval heel goed opschrijven en bij houden zou ik zeggen.
Reageer op dit topic
Maak een Babybytes account om zelf topics te openen in V&A
reacties (10) Verversen