Hoe ver ben je? Ik durf niks meer te zeggen. Bij anderen had ik het altijd maar met ruim 11 weken was het bij ons overduidelijk een meisjesnub, zelfs de echoscopist durfde er iets van te zeggen en nu toch echt 37 weken zwanger van een jongetje
Ik denk als je in de lijn van ruggengraat meekijkt dat het inderdaad parallel lijkt te lopen en dus een meisje, ik zie in ieder geval zeker geen 30° hoek maargoed, ik zou ook niet op mij vertrouwen in deze haha. Nog heel even geduld!
Reageer op dit topic
Maak een Babybytes account om zelf topics te openen in Geslacht van je baby
reacties (13) Verversen