38 weken babyspullen update

Vorige week schreef ik een blog over al het gedoe betreft de box, babyfoon, en de spullen van de Baby en Tiener Megastore in Sliedrecht. Eigenlijk had ik me voorgenomen om met 38 weken pas een update te sturen omdat dan alles vast wel opgelost zou zijn... Helaas is niks minder waar.

Al snel na mijn vorige blog kreeg ik reacties hier op bb over mijn airosleep. Even ter verduidelijking, ik heb bij de Baby en Tienerstore een airosleep voor op mijn matrasje gekocht. Mijn matrasje is 40 bij 80 centimeter en dus rechthoekig. De airosleep is ovaal. Toen wij terug gingen naar de winkel om de piekstok terug te brengen (waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds het geld niet van gestort heb gekregen) heeft de verkoopster van de babymeubelen ons verzekerd dat dit zo hoort, ook al klemt de ovale airosleep mijn rechthoekige matrasje best wel af. Ze heeft het met eigen ogen gezien, want ik had het matrasje met de airosleep erop bevestigd meegenomen!!

Hier op bb kreeg ik dus meerdere reacties dat er wel degelijk een airosleep te verkrijgen is in de maten van mijn matrasje. Meteen ging al door mijn hoofd: dat zou het toppunt zijn!!! Ik krijg kapotte spullen, het geld voor spullen die we terug brengen omdat ze niet voldoen aan de eissen krijgen we gewoon niet terug, ook niet na te bellen met de administratie, EN nu zal ook nog wel blijken dat mevrouw ons totaal verkeerde informatie heeft gegeven. Dus hebben we besloten de volgende dag naar Roosendaal te rijden en daar de Babydump te bezoeken. Het is voor ons wat verder rijden dan te Baby en Tienerstore, maar ja, we moesten toch nog een box hebben, en misschien zouden zij mij wel de juiste informatie over de airosleep kunnen geven. De box hadden zij op voorraad, en deze werd door vooraf bellen netjes voor me apart gezet. Ook over de airosleep kreeg ik netjes de juiste informatie. Zij hadden idd. 2 varianten beschikbaar. Ik was dus gewoon in de maling genomen, en had een totaal verkeerde airosleep op mijn matrasje zitten. Bij de babydump zei mijn vriend dus: neem dan nu maar gewoon de juiste mee, want ik weet dat je dat wil... die 30 euro is dan jammer. Hihi, hij kent me <3 

Vervolgens heb ik woensdagmiddag de Baby en Tienerstore gebeld. Ik had wel alle bonnen nog, maar de doos van de airosleep had ik weg gegooid zodra de verkoopster van deze stomme winkel me had verzekerd dat het hoorde zoals het was. Wat moet ik met al die dozen in mijn huis?? 

Ik vroeg naar de filiaalmanager... Die was er niet die dag. De volgende dag wel. Dus ik donderdag weer terug bellen. Meneer zat in gesprek, het was 10 uur in de morgen. Om 1 uur had ik nog niks gehoord,  dus weer gebeld. Meneer was er nog steeds niet, en dus zou nogmaals het verzoek bij hem neergelegd worden om mij te bellen. Om half 5 had ik nog niks gehoord. Dus weer gebeld. Dit keer stond meneer Williams (filiaalmanager) toevallig op het punt om mij terug te bellen. Ik heb het hele verhaal gedaan. Zijn reactie: wat vervelend om te horen! Ik snap er niks van. Erg rot dat je nu ergens anders je airosleep hebt gekocht, want wij hebben de rechthoekige variant ook gewoon in de winkel!!! 

*adem innnn* Of dat serieus het vervelende is van het verhaal. Dat ik ergens anders nu een product gekocht heb wat hun mij blijkbaar weigeren te verkopen. Maar goed, meneer vroeg mij het verhaal nog even naar hem te mailen, en hij zou dezelfde avond nog uitzoeken (koopavond) waarom mijn geld nog niet was gestort van de geretourneerde piekstok.... De mevrouw die mij zo schandalig verkeerd voorgelicht heeft was morgen pas weer aanwezig en dit zou hij dan met haar bespreken. 

Vrijdag heb ik in de morgen het hele verhaal dus ook nog per mail aan hem gestuurd. Incl. alle bonnummers, ordernummers en heel de mikmak. Ik heb donderdagavond geen reactie meer gekregen waar mijn geld bleef. Ik heb vrijdag geen nette bevestiging gekregen dat mijn mail ontvangen was, en ik heb zaterdag en vandaag nog steeds helemaal niks van meneer Williams gehoord.... Dus vandaag nog maar weer een mail gestuurd dat ik helaas nog niks van meneer vernomen heb, en dat ik graag een bevestiging zou ontvangen dat hij mijn mail in goede orde ontvangen had. Daarbij de vraag of hij mij kon informeren over de status van mijn klacht.... En nu dus maar weer afwachten.

Hoe dan ook, ik ben echt woest... Ik vind dit echt schandalig. Zelfs de filiaalmanager weet niet hoe je normaal met je klanten moet omgaan. Niet zo gek dat je medewerkers dan ook de kantjes er vanaf lopen. 

634 x gelezen, 0

reacties (0)


  • Wonder-mama

    Ik zou zeggen... geef het door aan kassa of radar want die krijgen de dingen wel altijd voor elkaar.

  • Mamavan3ventjes

    Jemig, te schandalig voor woorden idd! Goed van je dat je er zo in staat! Succes met dit gezeik...

  • amanda81

    Jeetje, ik snap je woede!!!!Ik zou helemaal los gaan tegen die mensen,vooral nu met al die hormonen. Zulke mensen zouden gewoon geen winkel mogen beginnen. Ik word al kwaad als ik eraan denk. Succes meid!

  • kitkat2

  • MamavanJ.

    Ik het zou het ook via radar of de consumentenbond doe. het ziet er gewoon naar uit dat je het geld niet terug krijgt! Pfff rotwinkel

  • siara

    Misschien een idee dat jij en lade1011 samen een klacht indienen bij radar. Dan sta je altijd sterker. Alleen sta je er ws niet op te wachten de laatste dagen voor de bevalling.

  • siara

    Belachelijk zeg. Ik had trouwens nog nooit gehoord van een ovale airosleep. Dat is toch raar op een rechthoekige matras. Maf hoor. Ik hoop dat je snel wat hoort.

  • Tweede x mama

    jeetje ik snap je woestheid zeg en dan nog helemaal op einde van je zwangerschap, wat een ongelovelijke rot winkel zeg!! ik hoop dat je snel je geld terug heb en de airosleep geld erbij!!! stelletje

  • lente mama

    oh ik zou ook woest zijn!!!

  • kiekeboehoe

    Wauw wat belachelijk zeg! Dat je het nog zo netjes heb kunne houden! Hoop dat je snel antwoord krijgt en je geld!

  • mama-djois

    Ohh das wel heel slecht van ze!! Hoop voor je dat ze heel snel werk hiervan maken!!

  • having-a-baby

    ooooo ik wordt hier zoooooo kwaad van!!!!!! Ik zou je mails naar Radar sturen.... dit zodat ze met naam en beeld op tv komen voor de koude douche!