Geen hartje meer..

1,5 week geleden zag ik voor het eerst een heel mooi hartje kloppen. Afgelopen maandag had ik bij de verloskundige een echo, hier was het beeld heel slecht. Heel korrelig, sneeuw achtig en pixel achtig. Het hartje klopte nog wel en de verloskundige zei dat het er prima uit zag, alleen dat het hartje nog 'heel erg pril' was. 5 dagen daarvoor had ik dus de mooie echo gehad met een pril maar duidelijk mooi kloppend hartje. Alleen ik zag al, ondanks het slechtere beeld, dat het hartje minder krachtig en regelmatiger klopte. Dit ook benoemd, maar het werd gegooid op 'het beeld is anders, mindere kwaliteit' etc. Dit mezelf ook in proberen te praten maar het bleef aan me knagen. Vanaf maandag had ik gewoon geen goed gevoel meer er bij. Vandaag de situatie en mijn angst uitgelegd en ik mocht komen voor een echo. En helaas is mijn angst en mijn vermoeden werkelijkheid geworden; het hartje is gestopt met kloppen. 🥺
Ik ben echt gebroken.. Ik was zó dichtbij. En de angst en onzekerheid is er al deze weken geweest, maar ook de hoop op eindelijk een goede afloop. Dat het hartje is gestopt met kloppen heeft ook niks te maken met het hematoom die ik heb, het hematoom was stabiel en is zelfs wat gekrompen. Dat maakt deze situatie misschien wel nóg oneerlijker.. 🥺

• Jij was er. Dat is genoeg om je nooit te vergeten ❤️‍🩹

92 x gelezen, 0

reacties (1)


  • MamavanLenMenN

    Wat verdrietig. Heel veel sterkte dikke knuffel