Ik ben 4 maanden + 1 week geleden bevallen van ons tweede dochtertje. Ik gebruik geen anticonceptie, maar mijn man gebruikt wel condooms. Ik ben "nog steeds" niet ongesteld geworden. Ik geef wel borstvoeding. Maar lang niet altijd meer elke 3 / 4 uur. Want soms slaapt ze 's nachts door.
Wanneer werden jullie weer ongesteld? (Ik ben overigens niet zwanger, ik heb vorige week toch maar een test gedaan. 🤭😜)
Zolang je borstvoeding geeft, kan je menstruatie uitblijven. Ik werd na vier maanden ongesteld en toen drie maanden weer niet. Daarna hormonale anticonceptie (minipil).
Reageer op dit topic
Maak een Babybytes account om zelf topics te openen in V&A
reacties (23) Verversen