14 weken zwanger, heb ik ineens (hele zwangerschap nog niet gehad) bloedverlies tijdens de sex. Het leek best wat. Inmiddels bloed het niet meer. Had geen buikpijn en het bloed was helderrood.
Hebben jullie hier ervaring mee? Moet ik hiervoor de verloskundige bellen? Voelt lekker onnozel.
Aangezien je je vraag hier stelt zit je er blijkbaar wel mee en ben je niet helemaal gerust.. Zou voor je geruststelling ff je verloskundige bellen. Daar zijn ze voor.
Even laten controleren of je placenta niet voor de uitgang ligt.. Kan bloedverlies veroorzaken en brengt risico's met zich mee.. je mag dan bijv. Geen seks meer hebben..
Je kan altijd je vk bellem, als jij er baad bij hebt altijd doen. Wij zijn geen artsen of vk en dus kunnen iets zeggen wat niet op jou hoeft te slaan..
Allea beter door bloed ook je vagina dus het is mogelijk dat je idd wat bloed verliest, kan een vaatje zijn etc. Maar zoals ik hier boven al zei het is van ons gissen natuurlijk... De vk kan je hier in geruststellen
Kan goed dat dit je baarmoedermond was! Die is veel beter doorbloed en kan tijdens seks (waarbij er contact is met de baarmoedermond) gaan bloeden. Verloskundige bellen kan altijd natuurlijk als je onzeker bent!
Reageer op dit topic
Maak een Babybytes account om zelf topics te openen in V&A
reacties (6) Verversen