2 dagen aan zee

Hoi lieve meiden,

Vanmiddag weer terug van 2 heerlijke dagen . Gistermiddag de hele bubs ingepakt en naar mijn zus gebracht. Toen saampjes verder naar kijkduin.Onderweg veel kunne  kletsen met mijn man en na het inchecken bij het hotel zijn we meteen het strand opgelopen. Het zonnetje scheen en er was niet teveel wind , heerlijk uitwaaien dus.
Op de terugweg op een lounchebank gaan hangen en samen heerlijk een roze gedronken. Later een barretje opgezocht waar je ook kon eten bij een straalkacheltje want het begon wel erg koud te worden.En hoe romantisch kan het zijn we hebben samen onder het genot van nog een rozeetje de zon onder zien gaan. En toen begon de pijn weer de pijnstilling was uitgewerkt, langzaam voetje voor voetje gingen we terug naar ons hotel (die gelukkig niet ver weg zat)daar aangekomen heb ik gelijk mijn volgende dosis pijnstilling genomen en na een half uurtje zakte de ergste pijn gelukkig weg. We zijn dus nog samen wezen stappen in Den Haag maar om 2 uur snachts hield ik het niet meer vol en zijn we met een taxi terug gebracht naar ons hotel. De nacht niet echt veel geslapen en met paracetamols de rest van de pijn proberen weg te krijgen. Vanmorgen om een uur of 9 opgestaan en snel naar beneden gegaan om te ontbijten(want eerder mocht ik geen pijnstilling nemen) Tijdens het ontbijt snel een pilletje naar binnen gewerkt en toen van het heerlijke eten genoten. We hadden de kamer tot 14 uur geboekt dus we hadden de tijd om nog ff een strandwandeling te maken, en dat hebben we ook gedaan. Tijdens deze wandeling hebben we ook gesproken over de dingen die ons dwars zaten en over de eventuele zwangerschap. Hoe we er tegenover staan nu we met clomid moeten beginnen. Wat als we weer een meerling krijgen en alle voor en tegens tegen elkaar afgewogen. Onze conclusie: hoeveel het er ook zijn ze zijn allemaal welkom , tenzij bij de eerstvolgende follikel meting er meer dan 3 eitjes tevoorschijn komen. Dus met goede moed gaan we de volgende ronde in.en hopen dat het onze rond mag worden.

liefs mij

k

34 x gelezen, 0

reacties (0)

• babyM2010

Xxxxxxx

• ieneminie85

stoer hoor!! Sterkte deze ronde en hoop dat je soms nog even weg mag dromen naar die mooie momenten van het weekend!!

• Sien78

Dat klinkt heerlijk zeg, er even lekker tussenuit! Fijn dat je lekker hebt kunnen kletsen, en fijn dat je vent er ook helemaal voor wil gaan.

• lynn12

Wat fijn dat jullie zo van en met elkaar hebben genoten succes in de nieuwe ronde!

• mamavaniris

klinkt als een heerlijk weekend op de pijn na dan.
    je was bij mij in de buurt hahaha misschien zijn we elkaar gisteren nog wel voor bij gelopen wij waren ook op kijkduin haha.

xxxxxxxx

• 85ik

Klinkt als een heerlijk weekendje met zijn 2. Wel fijn om alles weer besproken en op een rij te hebben. Zeker inzake de kinderwens. Hier int zh is 2eitjes groot de max, anders word de ronde afgebroken. Gewoon duidelijk jullie grenzen aangeven, dan komt het wel goed

• Joed

deze momenten met je partner zijn zoooo ontzettend belangrijk!! Hopelijk bereiken jullie met de clomid gauw een kleintje... Het is jullie van harte gegund!!!

• Ryanne Vlaardingen

hey meis, fijn er eventjes samen tussen uit. Fijn dat jullie genoten hebben en goed gesproken hebben! Veel suc6 met alles!