#FAIL weight care

Zooo enthausiast dat ik ben over de shakes
zo woedend ben ik over de service.

4 weken geleden 4 bussen gekocht bij de kruidvat in de aanbieding, ik dacht goed we gaan er mee starten las even de achterkant en het boekje erin, en las dat je een gratis Shaker kon bestellen, nou helemaal super ik dus gelijk gedaan.

vriendin van mij ging toevallig ook aan de shakes en ik vertelde haar over die gratis shaker! Er stond vermeld dat je hem binnen 2 weken thuis hebt, nou super, want tja het roeren met een garde of iets levert toch aardig wat klonten op.

vorige week een mail gestuurd dat ik nog steeds na 3 weken wachten niks had ontvangen kreeg ik deze mail terug

Beste mevrouw L,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend dat u nog geen shakebeker heeft ontvangen. De aanvraag van shakebeker is overweldigend geweest, waardoor het langer duurt voordat u de shakebeker ontvangt.
Ik verwacht dat u de beker volgende week uiterlijk in huis zult hebben. U kunt tot die tijd gebruik maken van een staafmixer of een garde. Ook kunt u de shakebeker aanvragen via de webshop op onze website voor 2,50.

Ik hoop u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben of behoefte hebben aan advies, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag je doel te bereiken. Je kan het!

Met vriendelijke groet,

Floortje Croonen
Weight Care Consumentenservice

nou goed ik sprak vandaag mn vriendin en we hadden het over die shaker,
nope nog steeds niet binnen. uurtje later stuurt zij mij een berichtje,
je raad nooit wat ik binnen heb,, dus ik zeg die Shaker.
stuurt ze mij de foto ervan en wat denk je niet 1 maar 2 :o

mijn mond valt hier van open, mij als alternatief aanbieden hem te kopen voor 2,50
en de actie is zo overweldigend geweest.. blabla
nee dan moet je er andere mensen die hem later aanvragen 2 sturen
en de wachtende mensen lekker laten wachten.

Wat een *&*service daar! Dit verdiend een koude douche

Liefs L 

410 x gelezen, 0

reacties (0)



  • ~pebbles~

    mme23: dat zou ik ook denken...
    misschien is er gewoon een vergissing gebeurd, dat er een dubbel pakketje verstuurd geweest is...
    administratie loopt altijd in het honderd! heb ik ook al ondervonden....