Ik heb een autostoel besteld voor mn dochter........werd er een foute gelevert.dat kan dus........moest ik een foto opsturen en de volgende dag werd de foute autostoel opgehaalt en de dag erna diegene die ik besteld had zou worden gelevert...(vandaag dus)
Krijg ik het pakketje en jullie raden het wel.................WEER de verkeerde stoel!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH gekker kan je me niet krijgen he!!!!
dus weer gebeld met de "service" kreeg ik te horen "tja dit de vervangende stoel van die u besteld hebt........waarom krijg ik dat als klant niet te horen dan.....uuuuuhm tja dat wist ze niet maar ze kon me verzekeren dat dit net zon goeie stoel was als die ik besteld had................zelfde kwaliteit ect. ect. ect. MAAR IK WIL DEZE NIET!!!!
Ja maar het is dezelfde.....blablabla bla bla...nee dat is hij niet ...............alsof ik om een peer vraag en ik krijg een appel...MAAR het is allebei fruit????!!!!!
BEN ER KLAAR MEE KOM DAT ROT DING MAAR OPHALEN EN PER DIRECT MN GELD TERUG!!!!!
ik koop wel bij een goeie zaak een andere autostoel.
Dus meiden niet bij kadocus (online) kopen......slechte zaak!!!!!!
zo moest ff mn ei kwijt want ik ben pissed off
reacties (0)