Nou gister kwamen ze hoor, de monteurs van babydump.. ik moest alles weer leeghalen, want ze hebben een nieuwe leverancier met veeeeeel betere kwaliteit spullen vandaar dat we ook zo lang moesten wachten.. NIET DUS LOL.. gewoon een zoethoudertje van de telefonistes van babydump..
Volgens de monteurs hebben ze geen nieuwe leverancier, de spullen worden nog steeds geleverd in dezelfde dozen en de kwaliteit is er niet beter op.. Ze hebben het een en ander vervangen, of het er beter op geworden is? Nee! Alleen de binnenkant vd kast die vriendlief zelf beschadigd had is er van op geknapt.. En 2 schroeven van het ledikant (bij het hoofdeinde) waar happen uit waren, daar zitten nu hele schroeven..
Helaas is er weinig van gekomen om vandaag te bellen, dus maandag weer babydump bellen.. En maar eens vragen waar het fabeltje ''nieuwe leverancier'' vandaan komt.. En toch eens praten over de beloofde tegemoetkoming.. (alhoewel dat ook niet veel zal zijn maar goed) Ik snap zulke lui niet, ze hebben nu een hele kinderkamer aan moeten breken om wat dingen te vervangen, dit gebeurd niet een paar keer in de week maar dagelijks.. Dit kost ze toch klauwen vol met geld? Als we maandag bellen, laat ik ze gerust nog tig keer langskomen als ze ons niet tegemoet komen..
reacties (0)