Felicitas


Ik ben niet iemand die snel ergens over klaagt, maar net heb ik toch een klachtmail naar Felicitas gestuurd.
Ik zal hem hieronder plakken, dan snappen jullie ook meteen waarom.

Beste lezer,



 


Op 31 december ben

ik bevallen van mijn dochter. Toen ik zwanger was ben ik door mijn zus opgegeven

voor de Zwangerbox en babybox van Etos.


Van de eerste box
had ik toen ik op vakantie was een ophaalbewijs thuisgestuurd gekregen. Helaas

was deze al verlopen op de dag dat ik terugkwam van vakantie (25 juli 2010). Ik
heb toen al mail contact gehad met de klantenservice en mij is toen beloofd dat
ik de box alsnog via TNT thuisgestuurd zou krijgen. Deze heb ik helaas nooit
ontvangen.


Nadat mijn dochter
geboren is heeft 1 van jullie medewerkers telefonisch contact met mij opgenomen

om mijn gegevens te controleren voor de tweede box. Ik heb toen aangegeven dat
ik de Babybox nooit had ontvangen. Deze mevrouw legde mij uit dat ik de box niet
meer kon krijgen vanwege bepaalde afspraken met leveranciers. Prima, dat is dan
jammer voor mij.


Vorige week heb ik
de babybox opgehaald en ik moet eerlijk zeggen dat deze me erg tegenviel, veel

verouderde tijdschriften (oktober/november 2010) waarvan ik de helft al gelezen
had. Producten die ik pas mag gaan gebruiken op het moment dat ze over datum
gaan. Waardebonnen die niet meer geldig zijn (bonnen van Intertoys zelfs maar
tot november 2010).


 

Van de Centerparcs
aanbieding kunnen wij ook geen gebruik maken omdat mijn man leraar is en al zijn

vakanties ongunstig vallen. Jullie kunnen er niks aan doen dat Center Parcs
vakanties van dit soort acties uitsluit, maar de mevrouw die mij over de actie
belde was erg kortaf toen ik haar dit uitlegde. Ze leek me niet te geloven en

maar lastig te vinden.


 


Nu weet ik dat de
box gratis is en dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken. Maar ik

wilde u toch deze mail sturen.

Misschien kan er in
de toekomst beter gekeken worden naar de data en dergelijke. De box iets vaker

vernieuwen zou aantrekkelijker zijn voor klanten.


 

Met vriendelijke

groet,


244 x gelezen, 0

reacties (0)


  • mammieD

    Hier ook oude tijdschriften en dingen die ze pas mag eten als ze over de datum zijn...
    Gelukkig kunnen wij wel gebruik maken van de Center Parcs aanbieding en ik heb ook de luiers gekocht voor maar 3 euro.
    Heb je al reactie gehad?
    Het je toevallig ook de prenatal babydoos gehad? Ik twijfel nog of die moet gaan halen...

  • marijke911

    Heb je er een reactie op gehad?

  • **sterretje**

    Oh, herkenbaar!! Ik dacht dat ik de enige was die het zo tegenviel... Gelukkig niet dus! Bij mij precies hetzelfde verhaal...

  • Blenntmama

    terecht hoor, (ik vond het ook jammer dat er zo'n oude tijdschriften in zaten.)
    heb je ook de box van prenatal??die vind ik persoonlijk ook leuker.....
    laat je weten hoe ze terugreageerde??

  • mama~renske

    helemaal terecht dat je die brief hebt geschreven. ik heb mezelf al nooit aangemeld voor de box omdat ik die klachten al vaker had gehoord in mijn omgeving.

  • mama.van.baby.d

    gelijk heb je hoor wat is dat nou allemaal oude dingen die je niet meer kan gebruiken :(

  • klaver-4

    Helemaal mee eens ik heb de boekjes achtergelaten bij de kapper

  • flappie23

    ben het met je eens
    ikkan de spullen nog wel gebruiken
    hoop dat je er iets over hoort

    xxx

  • enitam

    Helemaal mee eens. Mij zijn zulke dingen ook al meerdere keren opgevallen. Goed dat jij er een brief tegenaan hebt gegooid. Mijn handtekening krijg je eronder!

  • truusje2

    Daarom zijn ze gratis denk ik.. Ik vind ze iig waardeloos en bij een 2de zwangerschap hoef ik ze niet eens. Goede mail hoor!!

  • bois

    amen ahhahahah

  • Mama-van-7-wondertjes

    haha maar je hebt gelijk heb pas opgehaald en inderdaad kortingen ect waren al weer verlopen