Onze Vakantie naar Turkije!!

Helaas zit het er alweer op en zijn we nu inmiddels 1 dag thuis en wat moet ik wennen, heb erge heimwee naar Turkije, het appartement en de gezellige bevolking daar dus de komende dagen word het nog wennen maargoed. We hebben het heerlijk gehad de dag van vertrek verliep eigenlijk goed kids hebben zich erg goed gedragen zowel op schiphol als in het vliegtuig ( de 2 oudste hebben zoet zitten spelen tijdens de vliegreis ) De kleine heeft wel wat gehuild was erg moe en kon de slaap niet vatten wat ook erg moeilijk was want vliegtuig was erg krap maargoed we hebben het overleefd en vind dat me 3 kids het harstikke goed hebben gedaan.. Bij aankomst op de luchthaven van Turkije op naar de bus waar we nog ongeveer een uur mee moesten wederom gedroegen de kids zich super af en toe wat strubbeling maargoed we hadden er al een reis van zowat 5 uur opzitten dus dan mogen ze wel wat gaan tegen sprutelen he.. Nou na ongeveer 6 a 7 uur te hebben gereisd eindelijk aangekomen bij ons Resort.. eerste indruk was werkelijk wauwww mooi, schoon en netjes we werden netjes ontvangen bij aankomst koffers werden netjes uit de bus gehaald, nou inchecken, all inclusive bandje om en koffers werden in een busje geladen en we werden naar ons apartement gebracht koffers werden netjes naar boven gebracht ( we zaten op de 1e verdieping ) nou toen ging de deur open en weer een wauwww ( ik ben vroeger vaak op vakantie geweest met me ouders eigenlijk elk jaar vanaf dat ik baby was maar zoiets moois heb ik nog nooit gezien ) Ons apartement was werkelijk van alles voorzien.. 2 slaapkamers, 2 badkamers ( 1 met bad en toilet en 1 met douche en toilet ) meubilair van deze tijd keuken met alle aparatuur die je nodig hebt ( vaatwasser, wasmachine, magnetron, oven, waterkoker, elektrisch sinaasappel pers mega grote koelkast, gas fornuis enz ) In de woonkamer hadden we een flatscreen tv met dvd speler en dolby suroundset in onze slaapkamer kleinere flatscreen tv zowel me 2 oudere kids als wij hadden boxspring bed, groot balkon met uitzicht over zee, bergen en het kleinere zwembad ik wist gewoon niet wat me overkwam en alles was schoon en netjes echt wat was ik blij ( je weet natuurlijk nooit wat je kon verwachten ) Maar tot op dat moment was het goed. Nou toen alles uitpakken toen dat klaar was kwam er opeens een tegenvaller ( mijn handbage tas was weg maar het erge was nog mijn mobiel zat erin met alle foto's geboorte kleine en alle andere belangrijke foto's van de kids en ons gezin en de fles van ons jongste mannetje zat daar ook in ) nou gebeld naar de loby ze hadden nog niks gevonden ook me ouder in NL gebeld om me mobiel te laten afsluiten inmiddels was ik al flink overstuur want tja alle foto's zouden kwijt zijn ( heb ze namelijk niet met camera gemaakt ) nouja we moesten nog avondeten en restaurant was vlakbij de lobby wij daar aangekomen stond tot mijn grote vreugde me tas nog in de lobby en alles zat er nog in mennn wat was ik blij.. Nou op naar het eten we hadden inmiddels flinke honger het eten was perfect en wat had je veel keuze heerlijk!! We zijn die avond vroeg te bed gegaan.. S'ochtends na het ontbijt wat wederom perfect was gingen we naar het grote zwembad met het aqua park ook allemaal super de kids vermaakte zich op de glijbanen en in de miniclub en bij de midget golf.. Ook de kleine genoot van het zwemmen tegen de middag werden de jongste 2 moe en die gingen slapen in het apartement ( we hadden babyfoon mee ) als hun sliepen gingen wij met zn drietjes bij het kleine zwembad zitten aan ons apartement met de babyfoon mee ( zo ging het dan elke dag s'ochtends ontbijten en naar het grote zwembad met het aquapark, miniclub en midgetgolf ) en dan smiddags als de jongste 2 sliepen zaten we aan het kleine zwembad ( daar was ook een barretje waar we gewoon drinken konden halen en eten was allemaal harstikke goed en lekker ) s'avonds konden de kinderen naar de mini disco wat ze helemaal geweldig vonden. We zijn verder keer naar de turkse markt geweest, paar keer naar het strand en naar de stad waar we flink wat leuke natuurlijk namaak merk kleertjes hebben gekocht maar we zijn er blij mee en het staat ze zo schattig.. Me 3 mannen hebben paar dezelfde shirts zo schattig en me dochter heeft turks pakje gekocht hihi zo lief! Het eten was elke avond anders en werd klaargemaakt voor je neus.. De heerlijkste toetjes waren er en heel veel keus ook bij het ontbijt was alles perfect en lekker en alles werd goed schoongehouden de manager liep constant alle eet tentjes af en controleerde om de paar uur de zwembaden, toiletten en al het andere, Het personeel maar ook de andere mensen uit die omgeving en stad enzovoorts waren gek op de kids ze werden af en toe uit je handen getrokken haha ze willen ze constant vasthouden of met ze tutten geweldig hoe leuk ze daar me de kinderen omgaan! Na 4 jaar geen vakantie te hebben gehad hebben we zo genoten van dit moois en fijns wat een geweldig resort was het ik heb nu alleen erge heimwee.. We hopen volgend jaar terug te gaan.. Terug reis is verder goed verlopen de kids hebben zich goed gedragen alleen zagen we er allemaal weer tegenop om terug te gaan maargoed we gaan weer aan het gewone leven beginnen maar kijken terug op een heerlijke, geweldig mooie vakantie met ons gezin wat we ons nog lang zullen herinneren...

De foto's heb ik van de site ( om jullie even een indruk te geven ) persoonlijke foto's zet ik er liever niet op mochten jullie er wel in geintreseerd zijn kunnen jullie het laten weten en kan ik ze jullie misschien persoonlijk sturen via mail of app..