De creche…ik heb het er al vaker over gehad dat ik niet echt happy ermee was. Het begon uiteraard met dat Nynke in het ziekenhuis lag en dat de reactie enkel en alleen: “oh nou, succes ermee, we zien haar weer verschijnen’ was. Giftig was ik, maar ik had wel iets anders om mij druk over te maken. De rest vd week ook niets van hen vernomen van goh, hoe gaat het nu?
Tijdje ging het prima, tot die zedenzaak in Amsterdam. Nu had deze creche er niets mee te maken, maar toch wil je dat bevestigd zien vanuit de creche als bezorgde ouder. Niets….ja behalve dat er eens in de 3 maandeneen soort van ‘blije nieuwsbrief’ op de mat verschijnt. Hier stond dus doodleuk informatie vermeld over dit o zo gevoelige onderwerp. Om in de volgende alinea te melden dat sinterklaas zo gezellig was. Communicatie??? Nooit van gehoord daar! Samen met deze nieuwe nieuwsbrief de rekening en zonder ook maar iets te melden de tarieven verhoogd. Ja, ik weet ‘t, op het nieuws is dat verteld dat dit voor bijna alle creches het geval was. Maar daar wijs je als creche de mensen toch nog even op?
Dussss zo geschiede, de maat is vol en wij zijn iets meer werk gaan maken van onze andere inschrijvingen een jaar geleden. Nu wil het geval dat een ontzettend leuke creche ergens op de gracht een plek vrij had! Maar de start was op 28 feb. Oh oh dat is over 6 weken en we hebben 2 maanden opzegtermijn. Zag de bui al hangen dat onze ‘blije’ creche hier niet van af ging wijken. Overigens goed recht want we hebben ervoor getekend. Maar ja, een babygroep, d’r is een weet ik ‘t hoe lange wachtlijst voor baby’s.
Enfin, mijn vriend een mail gestuurd met de vraag of we flexibel met het opzegtermijn konden omgaan. “t is zo’n leuke creche maar we hebben een nieuwe gevonden die dichterbij is, blablablaaaa!’ dagen niets gehoord of gezien. Geprobeerd contact op te nemen maar lukte niet. Wat schetst onze verbazing??? Drie dagen later ligt de opzegging op de mat!!!!!!!! We hebben niet opgezegd taarten, alleen een vraag gesteld! En bovendien als we al per mail hadden opgezegd, dan bel je toch even? Van goh wat jammer, etcetc. Zijn dit de directrices die voor het welzijn van je kindje zorgen voor 33 uur id week? Ammehoela! Ze draaien een business en that’s it.
Enfin, op hoge poten gebeld en ein-de-lijk iemand aan de lijn gekregen. Om een lang verhaal kort te maken hebben ze het goed gemaakt met een verkorte opzegtermijn. Dus:
Nynke gaat naar een nieuwe creche!!!!!!!!!! Met leuke meiden, prachtige ruimte, 3 min lopen, en waar wij als ouders haar met alle plezier achterlaten.
reacties (0)