Wachtend op antwoord babypark...

Afgelopen zondag hebben we de box in elkaar gezet, die hebben we bij Babypark gekocht. Het is een erg mooie box maar helaas zijn er een paar dingen niet helemaal in orde. Ik heb maandag een email gestuurd met daarin mijn klachten (volgens hun eigen site moet je een klacht per mail indienen) en ik heb er duidelijke foto's bij gedaan met de problemen. Tot dusver nog geen antwoord, dit terwijl ik uitdrukkelijk heb gevraagt om een bevestiging van ontvangst van mijn email.

Nu weet ik ook wel dat 2 dagen erg kort is maar ik ben erg ongeduldig (zwangerschapshormoontjes???) ik word er een beetje chagerijnig van. je geeft 200 euro uit aan een box, alsof het allemaal nog niet genoeg kost en dan blijkt de kwaliteit/afwerking niet al te best te zijn.

Het begon al met in elkaar zetten, op de hele tekening is de bodem nergens te bekennen dus toen we eindelijk de 4 zijkanten aan elkaar bevestigt hadden bleek dat de bodem er nog tussen moest...haha weer uit elkaar.

Maar toen bleek dat in een van de poten dus echt een diepe fout gezette zaagsnede zit, echt volop in t zicht. Raar foutje! Vervolgens moet de verstelbare bodem erin. Die rust op 4 haken waar je vervolgens door 4 schroefgaten een schroef ter extra bevestiging moet doen. 2 achterste gaan prima, aan de voorkant mist links een heel voorgeboord schroefgat en aan de rechter kant zit het schroefgat niet boven de haak....dus hangt de bodem daar los op.

Het zijn allemaal geen ernstige dingen, het levert ook geen gevaar op voor de baby, maar ik vind het gewoon slecht. Ik heb dus ook in de brief voorgesteld dat ik het niet erg genoeg vind om m terug te sturen (ik heb gewoon niet de energie en zin om m weer uit elkaar te halen en weken op een nieuwe te wachten) maar dat ik iets van een tegemoetkoming/ vergoeding wil. Dat is toch niet zo raar??

Maar goed....ik wacht nu dus op antwoord...maar ik vind het erg jammer.

Dat moest ik even kwijt!!!

580 x gelezen, 0

reacties (0)


  • roos78

    Oja, irritant zijn dat soort dingen he. Wil je dat alles goed geregeld is (heb je ook allemaal gedaan) en dan klopt het niet door zo'n winkel.... Mmmm en dan laten ze je ook nog wachten.... Hopelijk hoor je het snel! Trouwens als ik het lees denk ik bij mezelf....uuuuh, moeten wij die box niet ook eens in elkaar gaan zetten? Ik was eerlijk gezegd weer blij dat ie naar zolder mocht, hoe mooi het ding ook is, hahaha! Het neemt zoveel ruimte in. xRoos