Zo vanmorgen weer een heel gevecht gehad met de baby en tienerstore!!!!!!!!!!!!
Ze willen je daaar gewoon echt niet helpen! Gisteren heb ik hen gebeld. Wij hebben een brief dat we de opnieuw bestelde spullen kunnen ophalen. Maar ik zie op de brief dat ze niet alle onderdelen besteld hebben die WEL kapot waren. Om te voorkomen dat ik voor Jan Lul daar sta morgen dacht ik: laat ik RUSTIG bellen van tevoren. Eigenlijk schoot dat al niet op, want de mensen die mij konden helpen waren natuurlijk in gesprek. Ze zou me later terugbellen.
Ik benoem ook nog even dat ik het toch wel netjes zou vinden als er een bepaalde tegemoetkoming zou zijn en dat ik snap dat zij dat niet kan toezeggen maar of ze het wil overleggen. We moeten tenslotte nogmaals heen en weer rijden naar Sliedrecht, we wachten al 6 weken en er zit veel tijd en telefoontjes in. Ja ze zou het overleggen en terugbellen.
Uiteindelijk ben ik dus NIET teruggebeld
Ga ik vandaag zelf weer bellen vanaf half tien, krijg ik steeds een bandje dat ze gesloten zijn en vanaf half tien zijn te bereiken. Ja ik bel GVD toch vanaf half tien!!!!!!!!!! Pas op vijf voor tien schakelt ie over naar de centrale, waar ik eerst nog in de wacht zit!
Uiteindelijk een mokkel aan de lijn dat je nog niet normaal wil helpen en steeds zegt: ja mevrouw maar u moet het via de website doorgeven. Ook als ik uitleg dat ik dit eerder telefonisch met haar collega heb geregeld, omdat het via de website volgens hun eigen serviceafdeling niet duidelijk genoeg was om welke onderdelen het zou gaan.
Tsja, mevrouw maar het moet via de website want aan de hand daarvan worden de spullen besteld
Hier kon ik dus niet tegen dat ze dit bleef zeggen. Dan had haar collega dit de vorige keer al moeten zeggen. En waarom wordt het ene dan wel besteld als het telefonsich is doorgegeven en het andere niet? Schiet mij maar lek. Ze wil GEWOON NIET MEEDENKEN. daar word je toch simpel van????????????? Ik heb meerdere malen naar haar leidinggevende gevraagd die ze me simpelweg niet geeft! Uiteindelijk zegt ze dat ze gaat ophangen omdat de toon die ik aansla niet ok is. Ja WAT VERWACHT ZE DAN!?!?!?!
Ik verlies echt alle controle over mijzelf en begin totaal buiten zinnen te schreeuwen. (overigens: ik vloek of scheld niet! haha). Maar zo boos worden is niets voor mij, maar ze drijven me tot waanzin.
Ik blijf vragen om haar leidinggevende en eis mijn geld terug.
Ze hangt op.
Echt ik ben in alle staten!
Koop dus vooral niet bij de Baby en Tienerstore....want van service hebben ze echt nog nooit gehoord!
Ik ben hier al mee bezig vanaf 25 sept en het lukt nog niet om de juiste nieuwe onderdelen te krijgen. Dat terwijl we een bedje kregen dat finaal kapot, gebroken, gescheurd was. Niet normaal lijkt mij.
Ik weet het gewoon niet meer. Wat moet je nu beginnen tegen zoveel weerstand van een bedrijf. Je krijgt kapotte spullen. Dan duurt het weken voor ze snappen welke producten je nieuw wil hebben. Vervolgens bestellen ze niet alle spullen opnieuw. Je wordt steeds niet teruggebeld, er wordt niet opgenomen door de verschillende afdelingen....En je krijgt je geld niet terug.
Wat moet je dan?
Ik ben óp, verslagen....uitgeput. Het vreet aan mij, ik ben gestressd, de baby is stil in mijn buik. En dan maakt bang en nóg verdrietiger.
Ik geef het op. Tegen zoveel weerstand ben ik niet bestand.
Straks zoek ik mijn 'happy place' op en moet mezelf dwingen het los te laten.
En opnieuw beginnen, bellen...rustig blijven.
ZEN
reacties (0)