Gebrek aan service Baby en Tienerstore

Zo vanmorgen weer een heel gevecht gehad met de baby en tienerstore!!!!!!!!!!!!
Ze willen je daaar gewoon echt niet helpen! Gisteren heb ik hen gebeld. Wij hebben een brief dat we de opnieuw bestelde spullen kunnen ophalen. Maar ik zie op de brief dat ze niet alle onderdelen besteld hebben die WEL kapot waren. Om te voorkomen dat ik voor Jan Lul daar sta morgen dacht ik: laat ik RUSTIG bellen van tevoren. Eigenlijk schoot dat al niet op, want de mensen die mij konden helpen waren natuurlijk in gesprek. Ze zou me later terugbellen.

Ik benoem ook nog even dat ik het toch wel netjes zou vinden als er een bepaalde tegemoetkoming zou zijn en dat ik snap dat zij dat niet kan toezeggen maar of ze het wil overleggen. We moeten tenslotte nogmaals heen en weer rijden naar Sliedrecht, we wachten al 6 weken en er zit veel tijd en telefoontjes in. Ja ze zou het overleggen en terugbellen.

Uiteindelijk ben ik dus NIET teruggebeld
Ga ik vandaag zelf weer bellen vanaf half tien, krijg ik steeds een bandje dat ze gesloten zijn en vanaf half tien zijn te bereiken. Ja ik bel GVD toch vanaf half tien!!!!!!!!!! Pas op vijf voor tien schakelt ie over naar de centrale, waar ik eerst nog in de wacht zit!
Uiteindelijk een mokkel aan de lijn dat je nog niet normaal wil helpen en steeds zegt: ja mevrouw maar u moet het via de website doorgeven. Ook als ik uitleg dat ik dit eerder telefonisch met haar collega heb geregeld, omdat het via de website volgens hun eigen serviceafdeling niet duidelijk genoeg was om welke onderdelen het zou gaan.

Tsja, mevrouw maar het moet via de website want aan de hand daarvan worden de spullen besteld
Hier kon ik dus niet tegen dat ze dit bleef zeggen. Dan had haar collega dit de vorige keer al moeten zeggen. En waarom wordt het ene dan wel besteld als het telefonsich is doorgegeven en het andere niet? Schiet mij maar lek. Ze wil GEWOON NIET MEEDENKEN. daar word je toch simpel van????????????? Ik heb meerdere malen naar haar leidinggevende gevraagd die ze me simpelweg niet geeft! Uiteindelijk zegt ze dat ze gaat ophangen omdat de toon die ik aansla niet ok is. Ja WAT VERWACHT ZE DAN!?!?!?!

Ik verlies echt alle controle over mijzelf en begin totaal buiten zinnen te schreeuwen. (overigens: ik vloek of scheld niet! haha). Maar zo boos worden is niets voor mij, maar ze drijven me tot waanzin.

Ik blijf vragen om haar leidinggevende en eis mijn geld terug.

Ze hangt op.

Echt ik ben in alle staten!
Koop dus vooral niet bij de Baby en Tienerstore....want van service hebben ze echt nog nooit gehoord!
Ik ben hier al mee bezig vanaf 25 sept en het lukt nog niet om de juiste nieuwe onderdelen te krijgen. Dat terwijl we een bedje kregen dat finaal kapot, gebroken, gescheurd was. Niet normaal lijkt mij.

Ik weet het gewoon niet meer. Wat moet je nu beginnen tegen zoveel weerstand van een bedrijf. Je krijgt kapotte spullen. Dan duurt het weken voor ze snappen welke producten je nieuw wil hebben. Vervolgens bestellen ze niet alle spullen opnieuw. Je wordt steeds niet teruggebeld, er wordt niet opgenomen door de verschillende afdelingen....En je krijgt je geld niet terug.

Wat moet je dan?

Ik ben óp, verslagen....uitgeput. Het vreet aan mij, ik ben gestressd, de baby is stil in mijn buik. En dan maakt bang en nóg verdrietiger.

Ik geef het op. Tegen zoveel weerstand ben ik niet bestand.

Straks zoek ik mijn 'happy place' op en moet mezelf dwingen het los te laten.

En opnieuw beginnen, bellen...rustig blijven.

ZEN

743 x gelezen, 0

reacties (0)


  • melanie1982

    hoi Guusje,

    Ik weet wel waarom jij de bedrijfsleider niet aan de telefoon kreeg. Want ik had hem om kwart over tien of zo iets aan de tel op de zelfde datum. Maar zelf bij de bedrijfleider dring je niet door. Hij blijft iedere keer alles herhalen waarom hun iedere keer valse belooftes doen en de schuld bij de fabriek neerleggen. maar luisterd niet naar jou verhaal. Ik was die ochtend zo boos dat ik na dat telefoontje met dat k*t bedrijf me man op belde en spontaan heel hard te huilen zo kwaad was ik.Ik zal je even vertellen wat mij verhaal is waarom ik ook van die problemen heb met dat bedrijf. Ik heb op 10 juli een kinderkamer besteld. 9 weken na deze datum zou het geleverd worden. Maar we hoorden steeds maar niks rond de week dat het geleverd ging worden. Wij maar bellen en even vragen hoe het zit. En ja de kamer was binnen maar het wandplankje nog niet. Of we de kamer al geleverd wilden hebben en dat het wandplankje dan via de post zou worden opgestuurd. Geen probleem want dan kan ik in ieder geval de kamer in orde maken. Want ja dat geeft een goed en lekker gevoel. Maar ruim negen weken later hebben het nog niet. na meerdere malen gebeld te hebben en valse beloftes was het er nog niet. en dat vertel je dan. En als reactie krijg je dan mevrouw wij zouden toch bellen als het binnen is. ja maar negen weken gaat iedereen bellen waar het blijft . Ik heb er een hard hoofd in dat ik mijn wandplankje nog binnen krijg. ik geef ze nog twee weken de tijd om het te leveren en daarna krijgen ze een aangetekende brief met mijn klachten en de eis dat het binnen een week of zo iets binnen is en zo niet dat ik mijn geld terug wil krijgen. En dan maar weer afwachten. Maar kijk is op radar en consumentenbond daar regend het klachten over dit k*t bedriijf.

    Ik hoop voor ons dat we nog krijgen waar we recht op hebben.

    gr melanie

  • twee streepjes

    Wat een ontzettend slechte service! Heeft het bedrijf een hoofdkantoor? anders vragen naar de eigenaar; wanneer is die aanwezig en wanneer kan je die spreken.
    Leg je probleem voor en vraag om begrip en vertel over je slechte ervaringen met zijn medewerkers, daar zal hij echt niet trots op zijn!

    Tenslotte kun je ze ook een (aangetekende) brief sturen met daarin je verhaal en je verzoek om vergoeding van de gemaakte kosten.

    Ik zie verder dat er meer mensen zijn met slechte ervaringen binnen dit bedrijf. Misschien moet je eens peilen of jullie gezamenlijk iets kunnen ondernemen, eventueel bij Radar of Kassa. (maar eerst contact leggen met de eigenaar.)

  • tientje

    dat is echt wel zwaar erover!!!
    mijn vriend zou zeggen: publiceer het in de krant!
    heb je al een keertje gevraagd om je je geld gewoon terug te geven zodat je je bedje ergens anders kan gaan kopen?
    ik zou er in ieder geval ook zelf een keertje naartoe gaan en het niet laten bij wat telefoontjes, het word echt wel hoogtijd dat ze daar eens goed aangepakt worden want dit gaat echt serieus te ver! laat je niet doen meid!

  • snufenknuf5feb

    Ik zou inderdaad contact proberen te krijgen met een leidinggevende, of effe checken of het een keten is dat een moederbedrijf of hoofdkantoor heeft. Zo niet, toch zelf naar die pokkewinkel gaan, dan kunnen ze je in ieder geval niet ophangen! (Als je dat zelf uit pure frustratie nog niet had gedaan! ;-) )

    Anders dreigen dat je op hoge poten naar het consumentenprogramma Radar (TROS) of Kassa (VARA) of iets dergelijks zal toestappen en dat je via verschillende websites al bezig bent om medestanders te verzamelen die ook slechte ervaringen met hen hebben.

    Wat een ontiegelijke eikels zeg! Succes er mee!

  • loving-girl

    AAhhh wat een gezeik joh. Ik zou ook ontploffen als ik je zo hoor....
    Weet je dat ik door jouw verhaal mijn spullen niet wil halen daar. Ik ben nog op zoek naar een commode en kleding kast. Ze hebben echt wel leuke spullen maar dit is echt belachelijk.
    Kan je niet iets via de consumenten bond regelen???

  • cher85

    Ik snap dat je er echt moedeloos van wordt. Wat belachelijk zeg.
    Enige wat je kan doen is persoonlijk naar de winkel gaan denk ik, dan kunnen ze je niet zo makkelijk afwimpelen.
    Als het goed is kan ik half december m'n meubels ophalen in Sliedrecht. Ben heeeel erg benieuwd hoe dat gaat :-s

  • Wonder1

    Stuur kassa hierop af. Voor de koude douche.....
    Wat frustrerend zeg!

  • mamaeliej

    ik heb nog niet het verhaal gelezen, maar ik koop ook nooit meer bij baby en tiener store.. ze hebben tegen me staan te vloeken, en tieren, en noemden me een dom wijf.. En de één beloofd iets, en de ander zegt dat het onmogelijk is.. terwijl mijn spullen er nota bene gewoon waren.. mennn wat was ik laaiend..!