Baby Chanco is via social media wereldberoemd geworden vanwege haar uitzonderlijke bos haar. Het is niet alleen lang, maar heeft ook een enorm volume. Reden voor een bekend haarmerk om baby Chanco als model in te lijven.
De Japanse baby van 1 jaar heeft meer haar dan menig volwassene. Haar Instagram-foto’s worden dan ook veelvuldig geliket. Ze heeft al meer dan 300.000 volgers.
Pantene heeft haar nu als model gecontracteerd. Yoshiaki Okura, directeur van P&G, het bedrijf waar het haarcosmeticamerk onder valt, zegt dat ze de moeder van het kindje hebben benaderd omdat Chanco’s persoonlijkheid en speciale karakter overeenkomt met het beeld van de vrouwelijke doelgroep die Pantene voor ogen heeft.
“Chanco’s mooie haar is erg krachtig en we steunen ook de positiviteit van de moeder die prachtige momenten van Chanco post op Instagram.”
De weelderige bos haar is ook te zien in een video van het haarmerk ‘Het harige sprookje’, waarin alle verschillen worden gevierd.
Wil jij graag jouw verhaal over je bevalling, baby, vruchtbaarheidstraject of iets anders delen op BabyBytes? Dat kan via dit formulier. Wie weet staat jouw verhaal binnenkort (anoniem) op de site!
Ze is getrouwd met haar jeugdliefde en moeder van een zoon (2006) en een dochter (2009). Ze begon in 2017 als online redacteur bij BabyBytes en is sinds 2022 hoofdredacteur. Naast haar werkzaamheden voor BabyBytes.nl is ze ook eigenaar van het online platform de Club van ontaarde moeders.
Reageer op dit artikel
reacties (0)