Ik ben ruim anderhalf jaar geleden bevallen van onze jongste dochter. Sinds een week heb ik weer heel veel last van bekkeninstabiliteit. Wie heeft dit ook?

Reageer op dit topic

Maak een Babybytes account om zelf topics te openen in V&A


reacties (15)    Verversen


  • Dame68

    Misschien toch zwanger?
    Of spierspanning door verwijderen van spiraal?

  • hjdv

    Ik heb dit ook gehad. Omdat het nog zo lang week blijft kan je makkelijk door een val of verstappen je bekken weer uit balans krijgen. Misschien even langs een Cesartherapeut, die kan heel makkelijk en snel vast stellen of je bekken stand nog goed is. De beste hulpverleners ooit voor bekkenklachten!

  • Nog-even!

    En je spiraal was eruit... Heb je nog een zwangerschapstest gedaan?

    Mijn bekken reageert vervelend wanneer ik op mul zand gelopen heb. En stress- spieren teveel aanspannen- helpt ook niet echt.

    https://youtu.be/s6wOhSyDVow?feature=shared

    De eerste oefening helpt mij erg goed.

  • Njenz

    Ik had vooral na de bevallingen veel last en dan vooral van mijn schaambeen. In het verleden ging ik vaker en tegenwoordig ga ik nog om de anderhalve maand naar de chiropractor. Deze corrigeert mijn houding en dat helpt mij wel.

  • Assiral

    Ik heb dit altijd bij hormoonschommelingen.
    Menstruatie, eisprong etc.
    Je had je spiraal laten verwijderen toch? Misschien is het iets hormonaals, word je ongesteld misschien?

  • Rozenstruik

    Mijn dochter is ook een 1,5 en sinds ze 1 jaar is, heb ik er af en toe ineens last van. Ik had er tijdens de zwangerschap niet eens zoveel last van. Ik denk zelf door gewicht van m’n dochter icm met te veel tillen...

  • Paperdoll

    Mijn kinderen zijn 10 en 7 jaar en ik had tijdens de zwangerschappen ook bekkeninstabiliteit, maar helaas nu sinds 2020 echt veel bekken pijn weer. Specialist zegt dat het versleten is. Ik heb een aantal infiltraties gehad in de pijnkliniek, maar zelfs dan nog heb ik veel last.

  • Love2019

    Toevallig via via deze tip gekregen...

    En echt voor alles dames ga daar naartoe! 3 afspraken en je klachten zijn en stuk minder. Ook hoef je daarna niet meer te komen omdat ze je partner leert je bekken recht te zetten!
    Dus echt de moeite waard om er evt. En stukje voor te rijden!

    https://www.fysiolunteren.nl/

  • Lady-Whistledown

    Mijn zus heeft het na een val van de trap. Komt niet meer goed helaas. Ik neem aan dat een bekkenfysiotherapeut de diagnose nu weer heeft gesteld?

  • Jojo91

    Ik denk dat het straks even afwachten is of je positief test

    Daarnaast heb ik zelf bijvoorbeeld de dagen voor mn ongesteldheid ook last. Verder niet. Dus het kan aan hormoonschommelingen oid liggen.

Populaire topics
Populaire blogs

Babynamen zoeken

Jongensnamen | Meisjesnamen | Babynamen top 50