Welke heb je en waarom? ☺️
(Vorige topic is verwijderd want had ik verkeerde categorie gezet perongeluk)

Loopfiets met of zonder plankje tussen de benen?


Ik wil alleen de antwoorden zien
6
Zonder plankje
11
Met plankje
10

Reageer op dit topic

Maak een Babybytes account om zelf topics te openen in Polls


reacties (15)    Verversen


  • 10048Female

    Wij hadden een puky met plankje. Als ze op een gegeven moment heel hard met die benen lopen is het wel handig dat ze de benen ergens op kunnen zetten. Ook heeft de puky een lage instap wat ook handig is.

  • Mama-Maria

    Beide dochters hebben een trybike gehad.
    Oudste dochter kon met 3 jaar en 1 maand fietsen (nooit met zijwieltjes gefietst).
    Jongste dochter kon met 2 jaar en 8 maanden fietsen (ook nooit met zijwieltjes gefietst).

  • Trotsemamavan3kindjes!

    Met plankje! Ik vind de puky heel fijn, zowel kleine maat als rond de 3,5 jaar over op de grotere maat. Ze zetten bij ons af en dan voeten op het plankje, goed voor de balans. Oudste fietste met 4 jaar zo weg zonder zijwieltjes (nooit met zijwieltjes gefietst, alleen op de loopfiets)

  • Nog-even!

    Ik vond de puky een fijn fietsje, maar het plankje had geen meerwaarde...

  • Charliecharlie

    Mijn antwoord was dat ik met plankje fijn vond omdat ze dan worden uitgenodigd de voeten neer te zetten als ze beter kunnen balanceren.

  • MamaRosali

    Dit bij ons ook!

  • Summer89

    Ik zou er vooral op letten dat ie lichtgewicht is. Mijn zoontje heeft die van Puky en die is vrij zwaar. Tilde me er een breuk aan als hij het ding halverwege de wandeling beu was.
    Vriendin heeft die van Angels en Bandits en die is bijvoorbeeld al een stukje lichter.

  • MamaRosali

    Beste tip ever!

  • Vlindermoeder

    Ik snap eerlijk gezegd niet wat je bedoelt

Populaire topics
Populaire blogs

Babynamen zoeken

Jongensnamen | Meisjesnamen | Babynamen top 50