Voor de moeders die flesvoeding geven aan hun baby, welke fles gebruiken jullie?

Reageer op dit topic

Maak een Babybytes account om zelf topics te openen in Flesvoeding


reacties (13)    Verversen


  • Lady-Whistledown

    Avent destijds. Geen probleem

  • Stoofpeer

    Eerst Avent maar beviel niet. Toen Dr.Brown anti-colic. Bevalt super! Na een tijd hebben we een eentje gekocht van glas, ook erg fijn en beter schoon te houden dan plastic.

  • Fleur38

    Dr. Brown / werd aangeraden en pakte ze meteen goed dus altijd daar bij gehouden.

  • Ashleyjessy

    Difrax!

  • Celian

    Eerst dr Browns maar die pakte ze niet goed. Na veel proberen uitgekomen op de difrax s fles en dat is echt top!

  • Laura-25

    Eerst Avent maat 0, dan difrax en dan toch over gegaan op Dr Brown smalle fles met prematuur speen omdat mijn zoontje veel te gulzig dronk uit de andere flesjes. Bij deze doet hij bijna dubbel zolang.. zeer tevreden over deze fles 😀

  • Bytez14

    Ik heb bij mijn zoontje de phillips avent natural plastic flessen gebruikt. Nu voor de volgende dezelfde, maar dan van glas gehaald. Hij moet nog geboren worden, dus heb ze nog niet gebruikt.

  • First-born

    Difrax. Ligt fijn in de hand, baby pakte het goed, makkelijk schoonmaken en anti colic.
    Bij mijn 2e kindje gaan we deze ook gebruiken

  • BoyBoyBoy

    Dr Browns, met drie kinderen gebruikt.

  • Mama-Maria

    Philips Avent anti-colic met een ventiel erin.
    Dr Brown ging hier altijd vrij snel lekken, met die van Philips gelukkig nooit last van gehad.

  • Snuitje88

    Difrax altijd fijn gevonden

Populaire blogs

Babynamen zoeken

Jongensnamen | Meisjesnamen | Babynamen top 50